Små tecken på kärlek

Jag satt och funderade lite förut och kom att tänka på va gullig Henrik är mot mig i vissa situationer. Bland annat när vi är ute och går och jag går närmst vägen så tar han tag kring midjan på mig och byter plats lite smidigt. Jag antar at det är för att han är rädd om mig! Urgulligt!! Sedan ibland när vi är på fest eller bland folk och flera får sms då och då kan jag säga... "jag vill också ha sms" med en synd-om-mig mild röst. Så nån minut därefter piper det till i min lilla mobil och där finns ett sms från min underbara älskling. Några väl valda, söta ord bara för att bevisa att han älskar mig. Visst är det väl härligt? Detta är små små tecken på kärlek som passerar om och om igen utan reflektion. Nu har jag reflekterat och känner mig som en prinsessa hehe. I´m a lucky girl...





        


Kommentarer
Postat av: Johanna

Såna små-grejer piggar verkligen upp :)

2008-09-28 @ 22:49:12
URL: http://angelwhite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback