Små lätta moln...

Äntligen lite uppiggande väder. Annat än det dystra mörkret vi vaknat upp till senaste veckan.

Jag satt med min skrivuppgift i nån timme igår och fick ihop hela TVÅ rader. Gick inge vidare som ni kan förstå så det var bara att lägga ner. Får ta nya tag snart och hoppas att jag har bättre skrivarflöde då. Annars bestod dagen av serie och filmtittande. När Henrik kom hem så köpte vi godis på Ica.... åt tacos och bara njöt av en lugn kväll i soffan. Skönt!!

Nu har vi precis kommit hem från hallen. Tittade på juniorerna som vann sin första hemmamatch mot GS. Duktiga grabbar det där. Nästan lika duktiga som min prins... jag sa NÄSTAN... hehe... Nu ska resterna från gårdagens tacos i magen sedan får vi se vad resten utav dagen bjuder på. Usch helgerna går alldeles för fort. Vore skönt om man någon gång kände sig riktigt utvilad efter en helg... :P...

Jaja hoppas DIN helg varit bra!!




Kommentarer
Postat av: T H E R E S E

va gott det lät med tacos :) mmmm

Min helg har varit kanon :) har varit på 45års kalas bla :)

Kraaamiiis!

2008-09-21 @ 16:22:42
URL: http://theresezackrisson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback