Shoppinggalna paret, det är vi det...



Ja nu har vi öppnat upp plånböckerna igen och shoppat loss. Det är som terapi att shoppa, vi blir så lyckliga hehe. (Varningsklockan ringer!!)

Henrik hittade ett par jeans och en tjocktröja på Jack&Jones. Jag hittade en kjol på Monkey och ett par chinos, en tröja och en liten "jacka" på Gina. Riktigt nöjd får jag lov att säga. :)...

Sedan gjorde vi ju den nämnda trippen till IKEA och där är det ju alltid lika svårt att komma ifrån tomhänt. Vi hittade ju den perfekta tv-bänken vi längtat efter och så köpte vi lite annat smått och gott för att piffa till det ytterligare i vardagsrummet. När vi kom hem skyndade vi oss att skruva ihop allt så det skulle komma upp innan Henrik skulle jobba och vi lyckades nästan. Bara lite smådetaljer kvar att fixa med imorn. Men det blir alltså kanonfint. Vi är sååå nöjda. Fy fan va kul det är att förnya hemmet lite ibland!! Framtida projekt är att måla om i vardagsrummet, köpa nytt bord och dessutom köpa ny köksmöbel. Men stopp ett tag..... vi är ju inte gjorda utav pengar. Det gäller att påminna sig själv om det ibland.. :P...

Nu ska jag stri lite mer med Nettan (som för övrigt har födelsedag om ca 1 1/2 h) innan jag kryper till kojs!! Godnatt!!


Kommentarer
Postat av: Nettan

Haha, onödigt borta:) Men vi hann stri en del! Imorgon får du stå ut med mitt prat heeeela vägen hem:P



Ja, nu måste jag sova. KRAM på dig tösa!!!

2008-09-02 @ 23:11:09
URL: http://nws.blogg.se/
Postat av: Nettan igen

Fan da I-M, jag blir ju gammal.. Kom å tänka på elaka Magnus kommentar i helgas också..



Jag börjar redan känna av det också.. Sträckte låret idag på träningen åsså börjar jag tydligen bli senil.. Nycklarna ligger på de mest konstiga ställen nuförtiden..



KRAM igen:)

2008-09-02 @ 23:17:19
URL: http://nws.blogg.se/
Postat av: Cina

GISSA om jag känner igen mig! Lyckligast när man får springa i massa affärer och bara fylla på med massa kassar. Kläder, inredning, saker - allt är lika kul! farligt farligt... :)

2008-09-03 @ 09:41:42
Postat av: Karin

Åh va roligt o shoppa lite =)

2008-09-06 @ 07:24:00
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback