Ny har vi bestämt oss

Nu har vi planerat färdigt inför nästa helg. Det blir restaurang, bio och en liten gåva till varandra. Ska bli myspys det.. :) Älskar dig prinsen min!!

Idag har jag tittat på jackor igen... online då... och jag har nog ändrat mig igen...kanske.. Det kanske inte blir en Everest trots allt. Jag kanske köper en Peak istället. Har ju en kort svart, men skulle bra gärna vilja ha en lång röd också. Mycket finare luva på den än vad det är på Everest. Mycket att tänka på hehe. Henrik är också sugen på en Peak. Vi får ta oss en tripp till storstaden nån dag och hoppas att vi hittar nått vi båda blir nöjda med... :)... Kostar ju lite pengar också.. :P..

Nu ni är det nog dags för lite glass igen. Mjukt och skönt för halsen! Gjorde en specialare igår som jag alltid gjorde när jag var liten. Glass med oboy. Mumma det vill jag lova!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback