Nu va tv:n på väggen

Nu har mamma och pappa Stjernberg varit här och hjälpt oss att få upp tv:n på väggen. Efter MYCKET om och men blev resultatet mycket mycket bra. Nu är det bara ny tv-bänk och nytt vardagsrumsbord som saknas.

Har ni sett min nya fina bloggdesign?!! Supernöjd blev jag även om jag hade tänkt mig den lite annorlunda. Tack för hjälpen min älskling!! Älskar dig!!

Nu har vi precis slängt i oss lite skräpmat och Henrik har hunnit fara till jobbet. Blev lite stressigt där så vi hann inte med så mycket kramar idag. Får kramas lite extra imorn istället då. Jag ska till läkaren vid halv nio, men sedan är det ledigt och lugn och ro som gäller.

Idag när vi var och handlade på Ica köpte vi kattmat. Till denna kattmat fick man med två lila leksaksmöss. "Har ni plockat fram påskfjädrar?" frågade Agneta när de kom hehe. Ja det såg nog så ut!! Detta blev iallafall en succé här i hemmet. Mysmissarna blev som tokiga i sina nya leksaker och slängde med dem i luften och bet i dem så det blev lila ludd överallt hehe.

                      

Nu ska jag titta färdigt på CSI och sedan blir det nog sängen. Magen värker och jag är trött trots min sovmorgon och tupplur mitt på dagen...:P....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback