Nu ni!!!

Jag har köpt glass!!! hehe.. Bara av att veta att det finns där i frysen så blir jag mindre sugen. Köpte dessutom lite coca cola till helgen som jag kanske smuttar lite på ikväll :P... Ja för starkare än så blir det inte denna helg! Nä Älsklingen har planerat för film-mys kväll. Som jag känner mig idag känns det som en kanonidé. Trött som vanligt!!

Idag har vi haft besök av mamsen. Hon gjorde som sin kära dotter (som mig för er som ej förstår det) och gick från blondin till brunett. Blev skitsnyggt!! Gosemamsen. Får ta kort imorn om vi kommer ihåg det!

Nu ni... nu MÅSTE jag plugga. Gjorde min intervju idag och det är dags att börja skriva. Den ska lämnas in imorn... Ooops.... men vad gör man!! Önska mig lite flyt i skrivandet nu.... :)....

Kommentarer
Postat av: Nettan

Och flyt verkar du ha haft:) Kram på dig tösa!!

2008-09-18 @ 22:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback