Nu har jag det!!

Jag såg ett gammalt kort på mig. Hemskt kort egentligen,men jag ser vad det är jag saknar nu (gällande håret mitt). Mitt långa hår. Jag längtar tills mitt växer ut! Det brukar växa fort, men längtar man brukar det ha en förmåga att sega...



Hm... vad säger man... jag är absolut inte ute efter att fiska snälla kommentarer. Men Evelina TACK... Jag blev verkligen jätteglad när jag såg din kommentar. Blir alldeles varm inombords!! TACK!!



Vad hade jag för mig igår då?

Dagen löpte på fort, älsklingen kom hem tidigare och vi fick en mysig dag i soffan. Sedan körde kvällen igång med träningsmatch i Spångbergshallen. LFIBK - Lillån. Nettan och Anna kom hit innan och tillsammans gjorde vi MÅNGA sällskap på läktaren. Roligt att det är så pass många som kommer och tittar. Även om det bara var träningsmatch. Matchen slutade 8-7 till våra grabbs!! Sedan blev det pizza från Babylon, några avsnitt av Ghost Whisperer och sedan var det dags att avsluta fredag!



Nästa helg drar äntligen serien igång. Och här är tre utav lagets största beundrare tihi... ;)...

Nu är det dags för juniorlagsmatch och ikväll blir det vin och kräftkalas med goda vänner!!

Njut av en trevlig lördag!!


Kommentarer
Postat av: sandra

Oki varför fick du göra en sån röntgen?Ja går säkert bra:9 kan hjälpa dig om du vill bara du säger till:)

2008-09-13 @ 23:35:46
Postat av: sandra

Oki:) dom kunde se det via den röntgen alltså?var du tvungen och dricka minst 1 iter vatten innan röntgen?

Gör inte det på salongen än..

Kanske tar 1000:- lr nåt..:)

2008-09-14 @ 12:17:54
Postat av: sandra

Oki annars kan jag ju göra det gratis om du sätter i på mig oxå:)?

Puss

2008-09-14 @ 13:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback