N.E.R.V.Ö.S.T

Ojojoj vad har jag gett mig in på?... Jag vaknade av att det ringde från Dolt nummer så jag var beredd på att det förmodligen var från LSS där jag jobbade i somras. Men nej det var Åsenskolan som undrade om jag kunde jobba imorn och på måndag. Måndag kunde jag ju tyvärr inte eftersom jag är i skolan, men jag tackade ja till imorn. Herregud vad har jag gjort???!!! Jag ska alltså ha en etta imorn från 8.15-14.00 och sedan fritidsbarnen fram till klockan 16.30. Förmodligen så är jag inte själv på fritids (vad jag vet), men med ettan är jag förmodligen alldeles själv. Jösses va nervös jag blev nu. Jag känner ju liksom inte till barnen eller vad de brukar göra eller nått!!!! Det kommer säkert gå bra, men jag känner mig fortfarande nervös. Upprymd, men nervös hehe.

När jag lagt på luren så började tankarna mala. Jag började tänka på lekar och sånger vi tagit del av de kursdagar som passerat. Jag blev alldeles tom i skallen. Mindes inte ett dugg... Nu börjar jag dock varva ner lite så det börjar komma lite melodier till mitt huvud. :).... Jag tänkte att jag nästan får börja med en namnlek imorn så att jag lär mig deras namn. Jag har ju som sagt ingen aning om vilka dessa barn är. Spännande utmaning detta tihi!!

Hm jag tror jag ska ta en kopp te och titta på de första 2 avsnitten utav 90210 som jag missade igår. Sedan får jag nog gå och lägga mig lite under dagen för jag sov extremt dåligt i natt IGEN. När Henrik kom hem i morse så märkte jag att han släckte lampan bredvid mig. Förmodligen har jag tänt den i natt, vilket jag inte har nått minne av alls. Jag måste fråga honom sen hehe...

Hej så länge från en utmanad blivande lärare... :P..

Kommentarer
Postat av: sandra

Oki.. hvad heter dom då o är dom recept fria? har fortfarande ont ända ner i nacken spyr snart..o ser flimmrigt typ iband :( orolig för att det är nåt allvarligt :(

fick ingen tid hos doktorn..skulle bara vila sa de och få tid imorn om jag hade ont än..

Puss

2008-09-04 @ 19:11:41
URL: http://samdraz86.blogg.se/
Postat av: Nettan

Det ska nog gå bra ska du se:P Du är ju förbaskat duktig redan nu vettu!



Hoppas du får det bra imorgon, nu ska jag sova efter en låååång dag.. Får se vem som är halvdöd imorgon..



KRAMAR i massor!

2008-09-04 @ 23:12:38
URL: http://nws.blogg.se/
Postat av: Jessica

Va spännande! Kommer gå jättebra!

Lycka till! Kram

2008-09-05 @ 05:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback