Någon som vet vad mjölksyra är?

Idag har iallafall jag lärt mig vad det innebär!! Benen kändes som gelé ett tag där under spinningpasset och jag trodde aldrig att jag skulle orka låten ut. Men jag ger inte upp så lätt ska ni veta och idag har jag verkligen utmanat mig själv. Ska man träna ska det bannemej kännas också, inte sant?!! I´m proud of my self!! Nu gäller det bara att fortsätta med att gå iväg. Får nog bli onsdagar i fortsättningen. Kan ge ett råd till er som vill träna spinning i Filipstad. Välj pass som Rebecka leder. Hon var väldigt duktig på att puscha på och musiken var väldigt bra!! Kul!

Kvällen består utav hotdogs och Idol. Idag sänder de från Karlstad mina vänner och vem vet... kanske kanske kanske att jag, Tess och Nettan glimtas i kön. Kameran var allt där och sneglade lite då och då... Inte undra med tanke på vilka snygga brudar jag hade vid min sida... ;P...

Håll ögonen öppna....


Kommentarer
Postat av: Nettan

Haha, det fanns två snyggingar där iallafall.. Den ni hade bredvid er var blå av köld och såg ut att lida ordentligt av att gå upp så tidigt för att vara ett moraliskt stöd:P Man hackade ju tänder å höll på att somna stående.. Men kul hade vi! KRAM

2008-09-10 @ 21:42:30
URL: http://nws.blogg.se/
Postat av: tess

absolut , jag är väldigt välkänd med mr. mjölksyra . brukade ha rena mjölksyre-pass i 1½ timme/vecka under fotbollstiden ;D det kändes kan jag väl intyga ;P

2008-09-11 @ 19:39:41
URL: http://ttessii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback