Morgonstund har guld i mun

Jag tror väl att det är så man säger va?!! I morse gick jag iallafall upp tidigt på min lediga dag. Skulle ju iväg och ta prover vid halv nio så åtta klev jag minsann upp. Efter proverna åkte jag och solade. Skönt, men det tog nästan ingenting. Det solariumet jag brukar använda och trivs med var upptaget så jag fick ta ett annat som självklart inte var lika bra. Typiskt!!

Nu vet jag inte vad jag ska hitta på. Funderade på att ta en långpromenad, men magen demonstrerar ju fortfarande vilt ibland så det är nog bäst att låta bli. Jag tror jag ska äta lite frukost och sedan lägga mig och läsa!! Halv två ungefär far vi mot Karlstad och Henriks efterlängtade IKEA hehe. Jag funderade först på att låna Maddes lägenhet i natt eftersom jag ska till skolan imorn, men jag tror nog jag åker hemåt iallafall. Så jobbigt är det ju inte att åka buss på morgonen, värre hemåt på eftermiddagen tycker jag. Då är jag alltid så förbaskat trött och bara vill hem.

Nej som sagt nu blir det frukost. Yummi!!

Kommentarer
Postat av: Cina

Va fin sidan har blivit! och fint kort på dig! :) ja, du hade ju kommenterat så jag antar att du fick mitt lösen av lilla nettan igår :)



KRAM

2008-09-02 @ 11:11:19
Postat av: Anonym

Hoppas det gick bra för dig med proverna!

Nu har jag skrivit lite granna, men har fortfarande ingen lust riktigt till det.. Vet inte varför, är trött också..



Happ, vi syns väl till helgen!! KRAM

2008-09-02 @ 12:42:59
URL: http://nws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback