Min helg

I fredags vann ju grabbarna matchen med 11-5. Älsklingen drog till med 4+1 och jag satt stolt och hejade på såklart hehe. Efter matchen blev det kycklingsallad och en film. Eller ja vi såg 5 minuter på en film som verkade hel skum. Bytte till en annan, såg 5 minuter och gav sedan upp. Lika dålig den. Vi gick och la oss istället hehe.

I lördags var jag ner till stan och lånade om böcker på biblan. Denna ständiga jakt på böcker är bra trälig. Vid halv tre for vi mot Karlskoga och firade lilla prinsessan på hennes 2-års dag. Lillsnörpa har blivit så stor. Skrämmande vad fort det går. Hon fick många paket innehållande kläder, böcker, en docka, en leksaksdammsugare m.m Och hon verkade lika nöjd som vanligt. Utav oss fick hon endast ett paket med kinderägg för regnkappan och regnhatten vi köpt har ej kommit än. Får hoppas den dyker upp på posten snart!!
När småttingarna lagt sig blev det barnförbjuden dryck och sällskapsspel. Många skratt i gott sällskap och när natten närmade sig tog vi taxi hem till Mamsen. Där drack mamma och Henrik rom och cola medan vi spelade kort. Jag drack vatten!! hehe... Och sedan somnade vi gött... Vin har en förmåga att göra så att man sover väldigt skönt hehe.

Idag har vi varit i Nykroppa och mumsat mat och så skrev jag ut examinationen. Den måste ju med imorn så den kan lämnas in. När jag slutar imorn ska vi till Nykroppa igen. Innebandy på tv och så ska jag till frisören på tisdag i Nykroppa. Dags att färga lite igen.. :)...

Lite bilder från helgen....

   

   

   

   

   

Ni är för underbara min älskade familj!! Min kärlek till er är evig.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback