Min älskling är beroende

Vi har idag tagit beslutet att åka till Karlstad och IKEA imorn eftermiddag. Henrik har, i flera månader nu, tjatat om en ny tv-bänk och nu har jag gett med mig. Tv:n är som sagt på väggen nu och det är dags. Hoppas bara vi hittar vad vi söker. Och att det ej blir för dyrt. Hade tänkt en tur ner till centrum dessutom för att kika efter nått nytt till helgen. 

Jag funderar dock på hur jag ska kunna reda ut mitt hår efter duschen imorn. Slarvig som jag är så glömde jag toalettväskan hos moster och kan ej få tillbaka den förän hon kommer till stan på onsdag. Och där i ligger självklart båda mina hårborstar. Har ju flera stycken till nånstans frågan är bara vart?! Har inte lyckats hitta nån hittills iallafall. Jag får helt enkelt försöka kamma håret med min "klippkam". Kan ta ett tag det hehe. Man tager vad man haver huh?!! :P...

Nu är det sängen som gäller. Tänkte ju lägga mig tidigt och ändå har klockan hunnit bli halv tolv utan att jag borstat tänderna eller krypit under täcket. Sanslösa Ida-Marie... Men nu blire av!! GodNatt 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback