Lugna puckar

Idag stannade jag hemma. Har fortfarande ont i magen. Om det beror på min tidigare infektion eller på nått annat är ju svårt att säga. Men jag ska minsann vila nu och hoppas på att det ger sig!!

Idag blir det som sagt lugnt, men om jag mår bättre imorn så ska jag iväg och träna tänkte jag. Spinning om de inte ändrat schemat. Synd bara att jag måste gå dit själver. Jenny har ju flyttat till Örebro nu den toka.

Till helgen är det Oxhälja... skojsigt skojsigt. Först blir det den långa trånga promenaden tillsammans med släkten och på kvällen blir det partaj. Frågan är bara vart?!! Nån som vill bjuda in ett gäng på kalas? hehe.... Äsch det ordnar sig väl till slut som vanligt.

Nu kurrar magen. Fick lite sovmorgon idag vilket var skönt, men då är magen extra hungrig när jag vaknar. Fram med te, yogurt och flingor innan det blir till att slappa framför tv:n.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback