Lätt match!!

Grabbarna vann med 18-0. Lite av en utklassning får man väl lov att säga hehe. Det va en rolig match iallafall. Alltid roligt att se älsklingen spela.

Kinamat blev det tyvärr ingen idag. Satt en lapp på dörren om att de hade stängt. Blir så extremt irriterad på deras från-dag-till-dag öppetider. Har hänt ett flertal gånger att vi ringt och ska beställa eller gått förbi för att äta där och de har haft stängt för dagen. Eller att de stängt tidigare. Dålig stil tycker jag!! Har man delat ut lappar med sina öppetider på så ska väl de följas i den mån det går. Det tror jag alla kunder förväntar sig.... 

Nu är det dags för mig att sova. Upp tidigt imorn och kliva in i lärar rollen... :)... Alltid roligt med VFU och denna gången ska jag ju dessutom vara i en ny klass. Spännande!! Jag får berätta imorn hur det gick. Om jag nu har någon ork kvar när jag kommer hem. Har märkt att det är ganska energikrävande att kliva in i lärar rollen ibland. Förmodligen ännu mer nu när man inte ännu är riktigt van...

Godnatt allesammans. STOR KYSS till min prins som jobbar för fullt. Jag ska krypa ner och mysa med våra missar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback