Latoxe, det är jag det!

Jag bestämde mig för att stanna hemma imorn med. Vi skulle bearbeta boken och sedan ha värderingövningar imorn och jag har inte hunnit läsa boken, eftersom jag nyss fått den. Och så känns det onödigt att åka in för några värderingsövningar. Dessutom har jag ont i magen som vanligt och den skulle inte må dåligt av att få stanna hemma. Ujujuj vad jag ursäktar mig. Jag längtar till nästa vecka för då är det VFU... Får hoppas att magen håller sig god med mig då!!! Sedan är det dags för att skriva första examinationsuppsatsen. Mer av en sammanfattning ska det väl vara, men ändå. Fortfarande en examinationsuppgift. Korta kurser detta må jag säga. Man hinner knappt reflektera över dem innan de är över.

Nu ni ska jag sova... Henrik sussar sött redan så jag ska krypa ner bredvid honom och låta honom dela med sig av sin värme. Jag fryser även om jag sitter med Henriks hoodtröja och täcket virat omkring mig. Fryskott.... en lat fryskott vill säga!!

Sweet dreams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback