Kom till Filipstad...

Nu är det äntligen lördag och dags för Oxhälja, jag är upprymd. Lite av en tradition detta att trängas bland stånden och sedan dra till med partaj på kvällen. Själva festandet i just Filipstad har väl inte hängt med sådär jättelänge eftersom jag inte alltid bott här. Men själva dagsturen bland folk och turer i nån rolig karusell är det sällan jag missat. Nu blir det nog inte nån karusell för mig i år eftersom jag på äldre dar blivit lite känslig för snurrande don. :P... Men man vet ju aldrig vad man kan luras till. Jag har ju ändå en underbar 5-årig brorsson som det är svårt att säga nej till.. ;)...

Jag ska strax hoppa i duschen. Klädvalet inför dagen var inte svårt eftersom jag köpt nytt.....wiiiee... Men desto svårare är det att välja rätt skor och jacka... Tycker aldrig att jag har nått som passar. Det får bli ett dilemma att lösa lite senare, nu ska jag hoppa i duschen!! Ses ikväll trogna markentroll....

P.S Nej Jessica det är nog inte ofta du passerar denna STORA intressanta stad hehe.... Jag är ju oftare i Kga, men tydligen blir det inte enklare för det. In för en dag för att träffa familjen och hem igen. Mer än så blir det sällan.... Endast p.g.a. lathet hehe.....


Kommentarer
Postat av: Jessica

hehe..jag var faktiskt där idag men började jobba vid tre annars hade jag tittat förbi! Nä stor är den inte men väldigt mysig! =)

2008-09-06 @ 16:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback