I tröttaste laget

TRÖTT är det enda rätta ordet för hur jag känner mig nu. Det har varit en rolig, jobbig och lärorik dag. Allt på en och samma gång precis som det ska va förstår jag hehe...

Och vad händer i afton då? Jo här blir det inge lata sig inte. Här ska städas, handlas och lagas mat. Efter allt detta kommer jag nog stupa i säng. Om jag inte somnar i soffan först för jag kan tro att vi sätter på en film till maten..:P...

Åh hade fått kommentar från Jessica stumpan... va glad jag blir..:).... Jag har bestämt mig för att skärpa mig och höra av mig till mina vänner när jag beger mig till Kga och du räknas in där. Jag är bra dålig när det kommer till detta hehe... Får väl se om jag kan bättra mig. (ska ju aldrig lova för mycket, men viljan finns hehe)

Nu ska jag sätta fart, sitter jag för länge blir inget gjort sen..


Kommentarer
Postat av: therese

nice blogg :)

2008-09-05 @ 19:25:41
URL: http://theresezackrisson.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hihi det låter bra! =)

Lika dålig jag med...men det är inte ofta man har vägarna förbi! =) Kraam

2008-09-05 @ 20:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback