I Nykroppa

Nu sitter jag i Magnus rum tillsammans med honom och Madde. Underbara familjen... Jag har klippt svärföräldrarna som lovat och de bjöd oss på mumsig mat... som alltid!! Strax ska nån, förmodligen Agneta, skjutsa hem mig. Henrik min lilla Tiger har åkt till jobbet han. Jag ska hem och sova.... är sååå trött såklart. Längtar redan efter helgen... eller iallafall tills på torsdag då jag är ledig och får sova ut.

Nu fick jag nyss reda på att examinationsuppgiften kan lämnas in på måndag. Kanon!! Då kanske jag kan jobba på fredag iallafall. Behöver alltså förmodligen inte till skolan då. Antar jag?!! Om inget annat dyker upp då såklart!

Jaha nehe nu är programmet på tv:n slut här och de vill nog snart skjutsa mig hemåt. Bäst jag samlar mina saker och gör mig redo. Godnatt älskade vänner... KYSS till min arbetare.. ;)...


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hehe ja det börjar närma sig en klippning nu iallafall :P det blir ju "långt" så fort när man är kortklippt :/ Kram!

2008-09-22 @ 22:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback