Hurtbulle

Jag glömde ju totalt bort att berätta vad jag gjorde igår. Jag va ju för tusan ute och sprang. Jovisst, det är sant!!! 2.2 km tror jag sträckan är ungefär och ojojoj vilket flås jag fick upp. Dålig kondition, men en vilja av stål när jag väl är på plats. :)... Henrik gjorde mig sällskap, men sprang två varv istället... Fick han väl då!!  Och sedan tränade vi lite styrka innan vi hoppade i duschen. Skönt att träna när man har en underbar träningscoach som peppar en. Och snygg är han ju dessutom så där finner man inga fem fel inte.

Idag blev det promenad som jag tog tillsammans med besöket hos frisören. Frisören som faktiskt har ett namn. Låter fruktansvärt att säga frisören ibland. Låter så opersonligt. Jag var hos Helen, en otroligt duktig och väldigt trevlig frisör. Så det lät bättre hehe. Ja iallafall med snabba steg gick jag 15 minuter dit och 15 minuter hem. Kanske ej kan kallas träning i den bemärkelsen att jag tog ut mig själv. Men motion bör väl vara ett passande ord. Och det är precis det jag ska skaffa mig mer. Motion av olika slag.

Imorn vet jag inte vad det blir för träningsform. Henrik tyckte jag skulle gå på spinning och det låter som en väldigt bra idé så jag kanske hoppar på det. Det beror dock på när jag kommer hem. Jag har lektion till tolv imorn sedan ska vi träffas en stund i basgruppen, som det så fint kallas, och därefter ska det shoppas loss. Jag ska träffa Madde på stan och så ska vi slösa pengar. Eller iallafall jag.. :P... Hoppas på att hitta den där jackan jag så länge velat ha!! + lite mer då såklart!!

Nu är det 30 min kvar till idol. Vettja vad jag ska underhålla mig med tills dess. Kanske ska plocka fram kompendiet som ska vara läst tills imorn. Vara en duktig elev!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback