Höstens skavanker

När jag tänker efter så har jag nog egentligen ganska mycket negativt att säga om hösten. Men denna gång tänkte jag hålla mig till den lilla lilla detaljen att ALLA tycks vara förkylda just nu. Detta i sin tur innebär att lilla jag väldigt lätt kan bli smittad och förmodligen har blivit det. Det har än sålänge tagit ut sig i form av extrem trötthet och tungt huvud. Och vi får självklart hoppas att det stannar vid det... eller snarare går tillbaka till en pigg ung kvinna med lätt huvud. hm.. :P... ja... 

Denna bild kanske kan kompensera lite utav min dysterhet..... För visst kan även hösten vara vacker....

 



Sedan jag kom hem från jobbet så har jag varit och handlat på Pekås, tittat på serier, öh... hm... jaha ja det va visst allt ja. Stressig vardag detta hehe. Nä men jag ôrker inte... Behöver energi, men vet inte vart jag ska hämta den just nu. Kanske piggas jag upp av lite shopping imorn eftermiddag. Är allt bra sugen på en Everest-jacka nu... och ett par jeans... och en ny väska... och ett par stövlar... Tro mig jag kan nog fortsätta hela kvällen lång. I´m a maniac... maniac... tralalalal...

Så... nu har ni slutat läsa.. och jag ska gömma mig under täcket för ett tag.... Jag ska inte sova... bara blunda lite!!!  ;)

Kommentarer
Postat av: T H E R E S E

jag ska shoppa på torsdag. bla en everest jacka :) hihi och nya stävlar inför hösten.! det är ett måste juuu visst :):)

2008-09-23 @ 19:08:56
URL: http://theresezackrisson.blogg.se/
Postat av: Nettan

Ses förhoppningsvis i eftermiddag då!

KRAM

2008-09-24 @ 08:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback