Home alone

Har precis kommit hem efter att ha släpat upp cykeln uppför branta backen. Andfådd och svett klev jag iallafall in genom dörren tidigare idag. Skönt med lite extra tid hemma i soffan.. :P... För nån intervju har det ej blivit idag heller. Rektorer har visst svårt att få tid över ibland, eller så är det minnet som tryter. Jag får ligga på lite extra imorn. :)...

Henrik är på äventyr han. Han smet iväg tidigt i morse till vår f.d. bo-stad Jönköping, tillsammans med Tobbe. Enligt de rapporter jag fått så har de besökt A6, ätit lunch med några kompisar och sitter nu hemma i Holtzs lägenhet. En lägenhet som hjärtat tydligen blev måttligt avundsjuk på hehe. Kan just tänka mig det.. :P... Där bor nu Holtz tillsammans med sin nya tjej från Mora. Detta är endast skvaller från Tobbelias så jag är allt bra nyfiken på denna dalkulla. 

Hm... det är väldans många av våra vänner som nyligen avslutat långa förhållanden... Rienas&Erika, Holtz&Emelie, Jenny&Sarfve, David&Erika....          VAD ÄR DET SOM SKER?        HAR JAG/VI MISSAT NÅGOT?
Funderar på om det pågår nån epedemi.... i så fall vill vi INTE bli smittade tack. :P....

Nu blir det Beverly hills... som jag har längtat hehe...

Kommentarer
Postat av: Cina

Är det de gamla avsnitten av 90210? vart går de??



Kramiz

2008-09-17 @ 18:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback