Hallå tålamod

Med det yrke jag nu bestämt mig för att ta sikte på så är ju tålamod en ganska bra egenskap. Ett nödvändigt ett skulle jag väl vilja säga. Men vart är mitt tålamod när det gäller att vänta?!! Helt bortblåst förmodar jag för jag kan få spader av att vänta. Jag tycker alltid att väntan innebär timmar, minuter eller sekunder av snigelfart. Jag är nog ganska själviskt i sånna lägen för om någon får vänta på mig så mår jag ju inte dåligt av det... :P... Eller jo det gör jag väl... beror på situationen skulle jag nog kunna påstå. Jag kanske får ta mig en funderare på detta och förbättra mitt eget beteende ibland. :P...

Nu sitter jag iallafall och VÄNTAR hehe. Henrik "skabara" vid datorn och sedan ska vi fortsätta titta på en serie. Blir nog bara ett avsnitt till för klockan har hunnit bli ganska mycket. Imorn står besikta bilen och plugga på dagsschemat. Kvällen består utav träsmak och hejaramsor på läktaren i Spångbergshallen. Hoppas grabbarnas andra seriematch för säsongen slutar som den borde. Visa vart skåpet ska stå älskling!! ;)...

Sov gott... dröm sött...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback