Glass i stora lass

Dagen har gått alldeles för fort. Jag och Henrik tog en promenad till solariumet... tog nada om jag får säga det själv. Eller ja Henrik fick ju färg då såklart, men det är inge ovanligt!! Sedan har jag tittat på idol och ett avsnitt utav 90210. Mycket mer har ej hunnits med. Nu tänkte jag unna mig lite glass för att lindra den smärta i halsen som krypit sig fram under dagen. Till det blir det ett avsnitt utav Privileged och sedan sängen. Ska ställa klockan imorn så jag kommer upp i tid och sätter fart med skrivandet.

Ett tips till Magnus.... TITTA INTE PÅ NYA AVSNITTET AV 90210... Du blir bara knäckt... jag kan ju knappt vänta tills nästa vecka nu ju... what a drama.... hehe


Kommentarer
Postat av: Nettan

Haha, jag måste nog ladda hem det där 90210:) Magnus knäcker man lätt ibland, han är ju såå soft:P Hörs imorgon å ses på fredag!! KRAM

2008-09-24 @ 22:41:22
URL: http://nws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback