Fruktansvärt

Jag sitter och tittar på Sjukhuset på 3:an. Ett väldigt bra program, men idag påverkade det mig mer än vanligt. Det kom in en mamma med sin treåriga flicka. Flickan hade brutit armen och skrek som bar den när de skulle gipsa. Usch led med mamman när barnet skrek av smärta. Sedan fick ambulansen hämta in en 87-årig man som ramlat ihop. Han var fullt frisk innan, åt inga mediciner och hade inga allergier. Nu fick han problem med hjärtat. Usch jag kanske är speciellt känslig idag eller nått. Blev alldeles tung i bröstet och mådde dåligt för deras skull. Livet är verkligen en resa utan karta. Ingen vet vad som händer, när det händer. Och nu efter reklamen ska det tydligen handla om ett spädbarn. Kanske inte var nån bra idé detta. Tur att det är idol sen.. kanske kan pigga upp mig!


Om inte annat så gör denna bild det. Fy fan va härligt. Barnet till höger ser vettskrämd ut, medan barnet i mitten lite försiktigt försöker trösta. Eller iallafall ta reda på vad felet är och tysta ner barnet till vänster. Underbart!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback