Fredag mina vänner

Jaha bilen är besiktad och examinationsuppgiften är så gott som klar. Endast några få korrigeringar innan det kan skrivas ut och lämnas in. GÖTT!!

Nu ligger Henrik älsklingen och vilar. Viktig match ikväll och han kan behöva alla krafter han kan få. Ska bli dunderkul att heja på ikväll. Jag är också aningen trött eftersom vi fick gå upp så tidigt i morse, men men... det finns andra dagar att vila på hehe. Jag ska snart börja med maten. Falukorv och stuvade makaroner har herrn bestämt och sedan ska jag nog försöka hinna med några avsnitt utav Grey´s innan jag slänger mig i duschen.

Tiden går fort när man har mycket att hinna med.. annat än när man väntar det hehe.. ;)

       

Till er som ska till Spångbergshallen ikväll.... VI SES
Till er andra.... TREVLIG HELG


Kommentarer
Postat av: Nettan

Ja vi ses ju snart vi.. Får se vart vi ska äta jag å Cina. Hörde av Mads att du inte skulle med å ser ju nu att det blir mat för dig på hemmaplan:)



Hmm.. Jag är trött.. KRAM

2008-09-26 @ 14:57:56
URL: http://nws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback