Från god till ond...

När jag kom till klassen idag så var de jätteglada och verkade se fram emot en dag med mig som lärare. När de senare förstod att dagen inte bara skulle bestå av massa lekar så fylldes rummet av tunga suckar haha... stackarna vilken häxa till vikarie det kom...  :P... Äsch då lite lek blev det allt så jag hoppas de är nöjda ändå. En dag imorgon också!! :)

Nu har jag suttit i kanske 1 1/2 timme med skrivuppgiften. En halv sida skriven och jag är inte ens nöjd med det. Nu har jag dock en idé på hur jag ska skriva... eller iallafall vad texten ska innehålla. Men det känns som det är MYCKET kvar att göra och LITE tid kvar att göra det på... Imorn ska jag råååplugga!!

Nu ska jag väcka prinsen... ska eventuellt till Nykroppa idag och klippa svärföräldrarna. Om jag finner ork till det... Är ju bra trött som ni säkert kan förstå... (hade ju inte varit helt fel att krypa ner och sova nån timme bredvid älsklingen...Lockande? JA!!!)...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja som tur är blev det ju inget sånt iaf :P Pust! Nu ska uppgiften in senast måndag kl 12 i hans fack, det gjorde det hela en aning lättare :D Kramis!

2008-09-22 @ 19:37:45
URL: http://angelwhite.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hur mycket tar du för att klippa en klasskompis då ? :D

2008-09-22 @ 19:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback