Förbaskat vad det kliar

Inte nog med att myggen irriterar hela lördagskvällen när vi försöker ha det trevligt vid brasan utan de lämnar dessutom massa gift efter sig som kliar i flera dagar. Jag tror jag blir tokig. Borde räkna hur många jag har för jag har nog aldrig haft så här många, men orka....

                                                       

Nu är jag i detta vardagsdilemma igen.... Vad blir det för mat?!! Skönt det vore att ha en egen kock hemma. Lagad mat på bordet var dag!! Men sån lyx har vi då inte.... här får man själv ställa sig vid spisen om magen ska fyllas. Och det bör den ju. Äta bör man annars dör man..... Jovisst är det så!! No problems här inte... jag äter mer än gärna tyvärr hehe!! Jädrans nu kom jag på att jag har en godispåse på hyllan ovanför mig. Inge bra alls det. Nu blir det svårt att hålla sig borta från den innan maten är lagad och uppäten. Ännu ett bevis på min dåliga karaktär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback