Det var en gång...

Jag har världens största problem med att börja skriva på denna examinationsuppgift. Förstår inte riktigt vad som förväntas av den. Att skriva 4-5 sidor baserat på en loggbok är ju skitsvårt har jag nu märkt. Men jag måste ju så det är väl bara att sätta fart och göra det bästa utav det!!!

Nu är Henrik i Halstahammar och ska spela match. 13 börjar den och jag hoppas verkligen att de tar hem detta. Vore en bra start på serien tycker jag.. :)...

Vi behöver lite lyckoönskningar båda två idag... hehe...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja men fy! Vet heller inte hur jag ska börja :D Är verkligen jättesvårt... Ha en bra fortsatt helg! :)

2008-09-20 @ 16:30:35
URL: http://angelwhite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback