Det svåra valet!

Det är dags att köpa vinterjacka. I år ska det bli en varm, snygg, bekväm och hyffsat billig en. Hm... kan bli svårt!! HaHaHa
Samma problem varje år..

Imorn ska jag jobba. Skitkul ska det bli!! Trivs bra på Åsen och eleverna jag ska ha imorn är ju underbara. Får hoppas att de flesta är där imorn. Går visst både magsjuka och förkylning... ajajaj... önskar jag ingen... allra minst mig själv.. :P... hehe

OJ... nu kommer jag in på ett helt annat spår här, men alltså jag sitter och tittar på Ensam mamma söker och det finns en kille där i gänget som är sååå skum. Hm...nu ska vi se om jag kan komma på vad tjejen heter som han vill uppvakta. Ja Nina heter hon ja. Och denna kille är ganska kort, har utländskt påbrå och verkar som sagt väldigt skum. När han fick frågan om vad han skulle fylla en picknick korg med så svarade han... bröd, ost, skinka och gurka... hm.. okej kanske inte det svaret hon hade förväntat sig. Hade inte varit det ultimata svaret för min del iallafall...

Jag ska fortsätta kolla här nu... svårt att koncentrera sig när det är kärlek på tv...tihi....

Men ni på tal om kärlek. Har ni några förslag på vad man skulle kunna hitta på för mysigt när manska fira årsdagen?!! Min och Henriks årsdag alltså... snart tredje på ingång förstår ni. Och fler får vi hoppas på!!
Men som sagt har ni några föslag så kom igen och dela med er.... :)....
 




Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha har samma problem :D Vi firar ju årsdag om en månad ungefär. Det är då alltid lika svårt! Jag tycker också han verkar konstig, "-massa bröd, ost, smör..." Haha :D Mysko! Ses på onsdag, så kanske vi kan diskutera årsdagar ! ;) Kram

2008-09-21 @ 22:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback