Börjar jag bli gammal?!

Det har varit en mysig helg, men det har gått väldigt fort. Lördagen bestod inte av så mycket shopping för regnet stod som spön i backen hela dagen. Vi åt mest och fikade med släkten hehe. Sedan blev det partaj såklart. Jag, Madde och Henrik gjorde oss iordning här innan Nettan kom och gjorde oss sällskap. Efter en eller två goda drinkar gick vi vidare till Familjen Albinssons vackra villa och träffade alla underbara vänner. Vi blev fler och fler med tiden och sedan blev det öltältet. Där va det minst sagt mycket folk. Tobbe gav mig en öl (menad för ngn annan hehe) och sedan trängdes vi i nån timme innan vi begav oss hem. Vi gick förbi ett stånd med mat och jag köpte världens godaste köttfärspirog. Langos sa jag, men det lärde jag mig ju på söndagen att det var ingen langos det där inte hehe. Langos blev det på söndagen och ja jo det va väl hyffsat. Otroligt svårt att äta.. :P...

Söndagen blev det en tripp på marken då, handlade kokosbollar, marknadsgodis och godisremmar. Perfekt för vår kommande nyttigvecka haha. Det blir sällan som man tänkt sig. Sedan tittade vi på film, somnade och vips var det måndag IGEN.

Idag har jag varit superduper trött. Skolan bjöd på en bra förmiddag, men det kändes som en evighet innan jag fick komma hem, äta resterna av kinamaten och sedan krypa upp i soffan och blunda lite. Nu är det Kristallen och korv med bröd innan Henrik min älskling ska sova. Han jobbar ju imorn... jag själv är LEDIG....

Bilder från helgen kommer... snart.. :)


Kommentarer
Postat av: Nettan

Vi börjar alla bli gamla:)Vi hade ju förbaskat kul på lördagen tycker jag!!

Du glömde skriva att då åt lunch med karlstaingarna:P

KRAM

2008-09-09 @ 08:06:46
URL: http://nws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback