Äntligen utvilad

I morse vaknade jag av att telefonen ringde. Det var Marie från klassen som trodde att jag var i skolan. Hon mindes inte vilken sal vi skulle vara i. Hon fick nog lite dåligt samvete för att hon väckte mig också, vilket absolut inte var någon fara!!! Jag somnade om efter en liten stund och när jag vaknade nästa gång, närmre tolv, så kände jag mig för en gångs skull utvilad. Har varit så extremt trött på sista tiden, men nu känner jag mig mer vaken och klar...:)... Så idag ska jag försöka få lite gjort!!

Jag har tittat på Beverly hills avsnitt 3 och åååhh det är ju sååå bra!! Verkligen en serie för mig. Även för Henrik skulle jag tro, men han har ej hunnit se dem än. Vi är riktigt seriegalna vi två hjärtat hehe. Underbart nu när serierna börjar sätta fart igen!! Magnus hade dessutom tipsat Nettan om nån ny en så den måste vi ju kolla upp...
 
Nehe högen av skitiga tallrikar, glas, kastruller m.m..... skriker efter mig från köket. Diska mig, diska mig, diska mig!! Nog för att jag är pigg, men detta är verkligen inte en favoritsyssla.... BLÄ!!





Kommentarer
Postat av: Nettan

Mmm, den grabben är bra att ha ibland:) Den verkade bra faktiskt! KRAM

2008-09-10 @ 21:39:23
URL: http://nws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback