Ändrade planer

Blir inge jobb imorn!! De ringde från skolan och tydligen är det ekonomin som styr igen. De sparar in på vikarier och tar ordinarie personal då de kan, vilket jag förstår. Passade dock ganska bra för min del iallafall för i morse vaknad ejag med öron- och huvudvärk. Inge skojsigt alls! Får hoppas att det släpper så att de inte är öroninflammation på g. Det vill vi ICKE!!

Nu har jag skrivit 3 sidor på min uppgift... Bara 1-2 sidor kvar och nu är det blockat igen. Kan inte komma på vad jag ska skriva mer. Ska ta en liten paus för att sedan gå tilbaka och läsa vad jag skrivit. På det sättet brukar man se sina brister och vad som behöver fyllas på.

Vid halv två ska jag väcka mitt hjärta. Då ska vi äta kinabuffé har han bestämt. Ska bli smaskens det. Hade dock önskat att klockan vore halv två nu för magen kurrar redan.. :P... Jag får sätta mig med ett spel så tiden går lite fortare. :)


Kommentarer
Postat av: T H E R E S E

jag ska köpa en sån jacka idaaaag :) hihi shopping-nerven laddas :)

2008-09-25 @ 13:40:23
URL: http://theresezackrisson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback