Vart är mitt manus?

Jobba imorn alltså. Känns väl sisådär just nu eftersom jag sitter här med världens huvudvärk. Den har väl dock förhoppningsvis släppt tills imorn. Ja det är alltså en ny etta igen. Och jag har inte en aning om vad som väntar. :P.. Blir en överraskning för oss alla... Men det har ju gått bra tidigare så det ska väl gå bra även imorn. Ska dessutom hämta ut mitt underställ som är beställt till skolan. Nu kommer jag ju kanske inte få användning av det iallafall då... :(.. Men kan ju alltid vara bra att ha när kylan sätter in.

Anledningen till att resan blev inställd är för att stugan var bokad preliminärt genom svärmors jobb och när vi fick reda på att vi fick den va vi lite för snabba med att fira. Det visade sig nämligen att Henrik och Magnus har träningar och match den veckan... Och för er som känner min älskling så är innebandyn hans allt.... eller ja förhoppningvis räknas jag in där någonstans också... men han vill ju självklart inte missa matchen. Inte mycket annat än att avboka resan. Och för att se det från den ljusa sidan... Jag slipper ju göra illa mig själv eller någon annan i min färd nerför backen.  

Jaha ni... nu ska jag plocka fram kläder till morgondagen och sedan krypa till sängs. Min bäste vän Ipren ska nog få göra mig sällskap också tror jag.


             


Jag tänkte ge er en bild utav iprenmannen, men tanken på att dela säng med honom är inte så lockande. Jag nöjer mig med den intelligenta värktabletten. GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback