Välkommen oktober

Oktober har nu anlänt och därmed öven Rosa banden. Javisst... redan dags igen. Jag tyckte inte det var längesen som jag försökte nåla fast den lilla rosa rosetten på jackan och detta var alltså för ett helt år sedan. Tiden går verkligen läskigt fort.

På tal om jacka så har jag nu köpt mig min vinterjacka. Det blev en röd lång Peak som jag genast föll för. Kunde inte motstå att unna mig den trots priset.. :P... Jag hittade dessutom en tröja, en t-shirt, en sjal och en mössa. Tokigt nöjd vill jag lova!!! Typiskt nog läste jag dock att höstvärmen är på gång... Hallå?!! Det vill jag väl inte nu när jag köpt en varm vinterjacka. Då vill jag ju att det ska bli kallt så jag får börja använda den... hehe.. Nä då det hinns nog skulle jag tro!
 
Jag och Madde hade en trevlig stund på stan. Vi åt supergott bakpotatis med kyckling och curry, gick i massa affärer och testade ett antal plagg som sedan lades tillbaka i hyllan. Hehe jag avskyr att prova kläder... tar tid, gör håret elektriskt och är allmänt jobbigt. Och passar dessutom inte ens kläderna så blir det ju inte roligare att ställa sig där igen. :P.....

När jag kom hem ikväll så hade Hjärtat mitt städat... tack goding... så då tog vi bilen och åkte och handlade och solade. Sedan köpte vi med kinamat hem och mumsade framför tv:n. Det va supergott som vanligt!! Nu har Henrik åkt till jobbet och jag ska titta färdigt på Efterlyst och sedan sätta på nån serie. Får inte bli för sen i säng ikväll för tröttheten är extremt påtaglig. Behöver all sömn jag kan få!!


                                           

Godnatt Mina Vänner... Snart välkomnar vi torsdagen den 2 oktober 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback