Vad ska jag fylla min dag med?

Jag vaknade vid elva av ett sms från min älskling. Grabbarna hade kommit fram till Alfta och snart var det dags för snack och uppvärmning. Nu är det bara 25 minuter kvar till matchstart. Hoppas dem ger järnet nu och vinner!!!!

Sedan jag vaknade har jag suttit med datorn i knät och bara slappat. Har fortfarande ont i min stackars rygg. Ville ju hinna med bullbaket idag, men får nog vänta ett tag och se om värken går över först.

Jag sitter och funderar på mina vänner... De närmsta tjejkompisarna har ju liksom flyttat nu så jag känner mig lite lost ibland. Med risk för att låta väldigt självisk... MADDE du får inte flytta till Karlstad på heltid. Haha... vill ha dig kvar i Nykroppa så du är där när vi kommer på besök!! :)...

Ajajaj det hugger bra i ryggen... jag får nog ge mig med skrivandet och lägga mig ner en stund. Jag har allt bra mycket till otur nu för tiden.. :(...


                   

Jösses vilket långt hår jag hade... I WANT IT BACK hehe


Kommentarer
Postat av: Nettan

Men det är väl ni som får flytta till Karlstad förstår du väl:P Vad kul det skulle vara, handla handla handla..



Mads ska vara hos mig:) KRAM

2008-10-04 @ 13:55:34
URL: http://nws.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja och du bor ända i Filipstad! Så är det jämt när man råkar komma någon nära :P Flera mil att åka ju! Kram!

2008-10-04 @ 16:06:52
URL: http://angelwhite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback