Jag delar med mig av min åsikt

Idol torsdagen den 2 oktober 2008. Grabbarnas tur på scenen!!

Elias: Vad gör du med låten? Den som är så bra annars!! Han började ju bra, men nä ingen höjdare i mina öron.

Robin B: Ingen superröst men mycket bra låtval.... HÄRLIG RÖST!! Passade honom väldigt bra...

Lars: Unik röst, men skumma låtar ibland. Ikväll blev jag besviken. Dålig låt, dålig sång... Med rätt låtar så skulle han kunna gå långt!! 

Jesper: NEJ ta ner luggen!! Katastrofalt fult!! Och vad har han på sig?? Men detta är inget Top Model... Han har definitivt en underbar sångröst. Duktig, men ointressant... 

Robin E: Kände inte igen låten. Denna killen har bra röst, men ingen gåshud för mig!!

Kevin: Nu kommer min favorit. Återigen en gammal låt... Men denna känner jag igen och jag tycker den är bra. Kevin är väldigt bra på scen och en otroligt duktig sångare. Bra jobbat!! :)

Johan: Glömde bort denna killen. Hur kunde jag göra det?? Han är ju en helgalen, helskön 16-åring som verkligen äger scenen då han intar den.



Vad som är gemensamt för många idoldeltagare i år är deras dåliga låtval. Gamla låter som inte alls passar dem. Eller låtar som ingen känner igen. Nej skärpning får jag lov att säga!!   



Kommentarer
Postat av: Cina

Jag håller med! Grymt dåliga låtar!!! Hoppas det blir bättre framöver.



Kramiz

2008-10-03 @ 23:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback