Ytliga funderingar

Fy fan va trött jag är på den här känslan. Hur får man motivationen till att träna? Jag har då svårt att hitta den. Svårt när man inte har nån att träna med!! Jag vet ju att jag förmoligen skulle må bättre av att komma iväg. För att sitta här med gråten i halsen varje gång jag tänker på att jag gått upp i vikt är hemskt. Jag behöver energi!!

Henrik ska som sagt sätta ihop ett schema åt mig denna gången skriftligt dag för dag som jag nu verkligen ska försöka följa. Jag förstår bara inte vart alla hurtiga människor får sin ork ifrån. Hur gör ni? Och åter igen... Tips på hur man går ner i vikt utan att gå på nån speciell diet tack?!!!


JA TACK till platt mage

                          



Är du nöjd med din kropp?

Jag vore så lättad om jag själv va det. Vore så skönt!!



 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Nej jag är då inte nöjd med mig själv alla dagar. Men vem är det egentligen ? :) Nu är det en sån där typisk tid när man tycker allt annat än bra om sig själv. Man är blek, trött och bla bla.

När du väl kommit igång med träningen kommer det kännas konstigt de dagar du inte tränar. Så har det blivit för mig iallafall :) Förstår att det är svårt att ta sig iväg.. synd att du inte bodde lite närmre K-stad I-M :) Ses i möra! Kram på dig!

2008-10-16 @ 23:21:56
URL: http://angelwhite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback