Underbara fullmåne

I morse när jag och älsklingen åkte mot Karlstad så stod fullmånen högt på himlen och skapade en otroligt vacker bild för ögat. Jag önskar att vi hade haft kameran med oss så vi kunde kliva ur och fånga ögonblicket. Magiskt!!
Jag försökte ta kort med min mobil, men p.g.a. det faktum att bilen rörde sig framåt så blev det inte mycket till måne på den bilden.. TYVÄRR!!


Idag har vi jobbat hårt i basgruppen... och imorn blir det genrep inför vårt stora framträdande på fredag.... Köp biljetter nu!!! hehe

Henrik älsklingen villade bort sig lite i Sthlm i förmiddags, men efter lite hjälp lyckades han komma dit han skulle och få med sig sin puma och dess tillbehör hem. Han är nu påväg till Filipstads förort Nykroppa... :P.. där vi ska träffas och äta mat tillsammans med Familjen S. Och så ska de ju självklart kolla in den nya lackerade familjemedlemmen. Ska bli roligt att testköra den. Hm...om jag nu får äran till det. Jag lovar att vara försiktig hjärtat!! ;)
Jag ska nog ringa honom och se så att resan går bra och bestämma vad vi ska äta ikväll. Vi tänkte nämligen stå för maten  för en gångs skull, men vad ska vi hitta på? Farligt enkelt att välja nått från pizzerian. :P...

Jag ska nog passa på att vila lite innan jag måste åka. Jag hoppade ju över den igår som ni vet! hehe...

Ha en bra kväll mina vänner!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback