Inte min planerade fredag

05.55 ringde klockan i morse och jag klev upp för att göra mig iordning. 07.15 satt jag på bussen på väg till skolan. Vid denna tid mådde jag extremt illa och trodde att jag skulle spy när som helst. När vi hade kommit halvvägs gav jag upp och gick av bussen och ringde min räddare i nöden. Henrik fick dra sig upp ur sängen för att hämta mig. Blev alltså ingen skola idag. Typiskt med tanke på att vi skulle ha en sån rolig dag och redovisning dessutom. Aldrig roligt att missa ett sånt tillfälle som man sedan på ett eller annat sätt måste ta igen.

När vi kom hem åt vi frukost så att jag skulle få i mig nått ordentligt. Sedan satte Henrik på en film som jag tittade på en stund innan jag gick in och la mig. När jag vaknade hade jag super ont i halsen och har det fortfarande. Illamåendet var ju som tur var ingen magsjuka, men förmodligen en tråkig start på en tråkig förkylning. Hoppas det är en effektiv en som blåser förbi över helgen bara. Har inte tid att vara sjuk till veckan!!!

                                          

Ikväll blir det iallafall idol som planerat. Sedan blir det Mamma Mia och därefter sängen. Lugna fredagen tillsammans med älsklingen och våra missar. Jag återkommer säkert med Tyck och Tänk om Idol. 

Ha en trevlig fredagkväll mina vänner!!




Kommentarer
Postat av: tess

gostroll där :) fotografen är mr. tio-sekunder-självutlösare och fungerar som komplement from time to time ;P hehe . krya på dig gumsan ! saknar dig som en tok förövrigt .

2008-10-10 @ 22:51:11
URL: http://ttessii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback