Tired of being tired

Snacka om att vi har sovit ut denna helg. Gått och lagt oss ovanligt tidigt och sedan sovit länge. Det känns skönt, men jag är fortfarande trött. TRÖTTsamt detta må jag säga. Tänk om man kunde vakna utvilad, pigg och glad någon dag. Nu känns det mest som jag alltid är trött, stressad och har huvudvärk. Det ena påverkas ju av det andra och skapar en ond cirkel. :P..
Imorn är det iallafall skoltajm igen. Har bilen denna vecka. v.43 startar paktiken... sååå gött. 5 veckor på hemmaplan blir det totalt med praktik och en skrivvecka inslängd därimellan. Underbart att slippa pendlingen ett tag. Och vet ni... när denna period är över så är vi redan inne i december. Snart jul!!  Tiden bara rinner iväg.

And he keeps on doing it. Älsklingen stod för 2 assist igår när de vann mot Loke på hemmaplan (8-4). Bra jobbat!!

Nä.. kanske dags att ta tag i lite pluggning. :P...  


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kan bli trött av att sova för mkt :P Typ som på helgerna när man sover föör länge. Då blir ju hela dagen förstörd :D Ses i morn! Krama

2008-10-12 @ 23:00:05
Postat av: J

/Johanna :P

2008-10-12 @ 23:01:05
URL: http://angelwhite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback