Stressigt värre

Just nu känns det som jag har ton med saker som ska göras. Vet inte riktigt vart jag ska börja. Vi har en väldigt lång VFU-period, men tiden räcker ändå inte till. Det är allt ett evigt stressande med alla uppgifter.

Igår var vi iallafall till Nykroppa och jag gick på min första gospelkörsträning... Och nej det är ingen "gud, jesus, halleluja" kör.  hehe... Det är en kör där man tillsammans sjunger gospel. Man behöver inte kunna sjunga superbra, kunna noter eller så.... Bara tycka att det är roligt!! Jag tyckte det var kul... :)... Nån som vill följa med? Vore kul om nån mer hängde på så det blev några fler... :)

Idag har jag verkligen inte varit till någon nytta alls. Jag kom hem vid fyra och sedan har jag bara suttit framför datorn. Jag och Älsklingen har kollat på serier och nu sitter jag och kikar lite på vad jag ska hitta på de dagarna jag är själv med eleverna. Har många ideér, gäller bara att välja vilka jag ska ta och se när de hinns med.... :P...

BLÄ idag är jag tråkig känner jag. Tyckte nog Henrik också är jag rädd. Blir trött av att ha VFU som sagt. :S Hur skoj det än må vara så är det så hehe... Har tyvärr inge roligt att dela med mig avhär heller.... så jag ger nog upp skrivandet för idag..:P...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback