Se upp gott folk!

YES vi fick stugan i Ramundberget. Blir en veckas skidsemester i januari. Ska bli jättemysigt och roligt. Men det finns ett litet problem. Jag är urusel i backen. Har en egen snowboard som jag åkt på en enda gång. Slalom åker jag inte alls. Vad ska jag ta mig till?! Så kikade jag lite på deras hemsida och gissa vad jag upptäckte. Det finns en spa avdelning. Jösses va härligt. Passar ju mig alldeles perfekt hehe. Men visst ska jag väl ta mig upp för liften och glida nerför också... annars lär jag mig ju aldrig... :P... Se upp i backen!!!!!

                                


           

Branäs -07... Syns på mina ögon att jag är lite trött hehe... Blev inte så mkt snowboard det året... Vi hade fullt upp med annat hehe...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback