Samma visa varje gång...

Läs- och skrivveckan har startat och det är dags att sätta på sig glasögonen och sätta igång datorn. Men....va segt det är innan man kommit igång. Det är verkligen samma visa varje gång. Men pressen finns ju där med tanke på inlämningsdatumet och så har vi hela 3 uppgifter som ska in vid olika tillfällen. Pust och stön!! Bara att sätta fart då....

Idag är det innebandykväll och dessutom gospelkörskväll. Får se vad som hinns med. Har hostat hela natten också så rösten kanske inte håller till kvällens duadua. Hm....hjärnan kokar över. Får nog börja med att sortera innehållet så jag vet vart jag ska börja och vad jag kommer att ha tid med. Nästa gång hoppas jag ni får höra från en mer lugn, sansad och nöjd Ida-Marie. :P...


Kommentarer
Postat av: J

Kan inte annat än hålla med dig :P Skulle kunna spy på skiten just nu känner jag! Kram!

2008-10-27 @ 14:27:04
URL: http://angelwhite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback