Partypirret

Idag är jag bra partysugen. Hjälper ju inte att jag vet att det vankas fest i lägenheten nedanför. Håller vi tummarna kanske Henrik blir på lite glatt humör han med sen så vi går ner och sällskapar. Vore bra skoj med tanke på vad längesen det var vi festade loss... :P..

Men först mina vänner ska vi heja på LFIBK i deras hemmamatch 15.00 och därefter är det kalas. Hela stora familjen kommer.... förutom Madde som kikade in igår med present och världens godaste chokladkaka. :)...

Jag är färdigsminkad, klädd och har nästan plockat undan och förberett allt inför smörgåstårtssmaskandet..... phu... det va ett krångligt ord. Nu väntar jag på att mamma, Nette och Wille ska komma så vi kan umgås lite innan vi ska knalla till hallen. Roligt att hela familjen ska med och se matchen. Blir en helmysig dag. :)...

Ha en bra lördag mina vänner... Vi kanske ses i hallen.... eller i vimlet ikväll.. ;)...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback