Partypirret är borta

Idag har partypirret liksom försvunnit. Brukar konstigt nog bli så när jag fått min beskörda del... :P... Gårdagen blev som jag trodde..... helmysig. William och Miranda tyckte det var jättespännande att se Henrik spela match. Som de förresten vann med 4-3 i sudden.... Inte riktigt vad grabbarna hade tänkt sig, men ändå 1 poäng mer än motståndarlaget. Efter matchen åt vi utan Prästbäckens smörgåstårta och jösses va den smakade bra. Smälte liksom i munnen... Yummi! Fikat bestod utav Maddes chokladkaka, marängtårta och mina hembakade bullar. Kunde inte bli annat än perfa det hehe. När alla våra gäster hade gått hem så blev det party hos grannen. Trevlig förfest med the boys och sedan hotellet. Hotellet är ingen plats jag helst besöker, men med tanke på att det inte finns nått annat uteställe i Filipstad så får det liksom duga när det spritter i benen. Det var en lagomt rolig kväll som fick ett lite pinsamt slut för vissa. Inga namn nämnda...:P...hehe...

Idag blir det iallafall smörgåstårta till lunch, bilfärd till Falun och innebandy för hela slanten. Om nu grabbarna vaknar till i tid och orkar sig iväg. Återstår att se då... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback