Obehaglig magkänsla

Jag vet inte om det är skolans stressiga schema som spökar eller om det är nått annat. Jag har en obehaglig känsla i magen som inte vill försvinna. Känns som om jag kommer få det svårt att somna i natt. Tankarna bara snurrar i huvudet på mig. Känns som om jag skulle behöva gråta en skvätt...hehe lättare sagt än gjort va?!! När man känner sig såhär behöver man en kram. Får nog åka till Nettan nån dag och kramas lite. Hon tycker ju om att kramas hon med hehe...  Jag har ju älsklingen också... han kan allt vara bra kramgo han med ibland.. hehe.. ;)...



Såhär känner jag mig faktiskt nu. Som ett enda stort kaos. Ingen ordning alls och vart ska jag börja liksom?!!
Tur iallafall att det fortfarande är färgglada toner.... Vill inte tillbaka till "den jobbiga tiden".... Nej fy bubblans!!!

Nu ska jag krypa till sängs och tvinga mig själv att slappna av.
För då brukar det ju gå så himla bra menar jag!! Sov gott alla mina vänner....

Kommentarer
Postat av: Nettan

Nämen lilla gumman.. Du får allt komma å kramas med mig tycker jag! Man behöver det ibland.. Iallafall jag och du verkar vara likadan.. Bra att du har Henrik, jag har det lite svårare att hitta en villig:)



Vi kanske ses imorgon eller tisdag!? Hoppas du sover gott nu! Många kramar!!

2008-10-06 @ 00:07:33
URL: http://nws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback