No time to relax

1. Lära mig en visa tills imorn som sedan ska läras ut av mig och mina kamrater till resten av klassen.
2. Läsa klart en bok tills imorn och väla ut en övning som vi ska hålla i på fredag.
3. Hämta böcker på biblioteket.
4. Börja läsa i en ny bok.

Det finns säkert mer som ska göras idag. Men detta är det viktigaste. Och det är min lediga dag!! :P....

Imorn och på fredag är det skoldag igen. Heldagar förmodligen. Torsdag ska jag jobba. Hoppar in för Lena i den 1:a klassen jag har praktik i detta året. Ska bli spännande och aningen nervöst som alltid med en ny klass hehe. Får hoppas att dem lyssnar på mig! Dem måste lyssna på mig...Grrr haha

Jaha nähä... kanske dags att ta tag i nummer ett på listan.... WIIEE.....PUST OCH STÖN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback