Några år hit och dit...

Ja visst va väl Mustangen fin det får jag lov att säga. Väldigt läcker färg. :)... Älsklingen är sååå nöjd med all rätt!! 
Jag har visst spridit lite falsk information. Det var visst en -01 inte en -05 som jag tidigare sagt. Men vad gör väl några år hit och dit... :P... hehe...

Nu väntar jag på Bonde söker fru. Inget superduper program, men kan ändå inte låta bli att kolla. När det är slut ska jag nog faktiskt sova. Är så himla trött och huvudvärken börjar komma krypande.  Vore skönt om man kunde vakna utvilad imorn!! Som om det skulle hända. :(

GodNatt mina vänner....

(två gamla bilder från Jönköpingstiden)

               

               






Kommentarer
Postat av: therese

vilken sötis :)

2008-10-15 @ 20:28:41
URL: http://theresezackrisson.blogg.se/
Postat av: Cina

Fin du va med lugg och lååångt hår! :)

Match på fredag?

KRAM

2008-10-16 @ 08:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback