Lördagen den 18 oktober

Igår tog vi en runda med nya bilen och första stoppet gjordes hos min familj i Karlskoga. Där blev det mat och mys.

     

På bild nummer tre stod egentligen mamma i mitten, men hon var snabb som blixten och hann flytta sig ur bild hehe...
Fjärde bilden är ett bildbevis på vem Mirandas favorit är... Hon är tokig i Henrik. Och vem kan klandra henne ..:P... hehe

Mot eftermiddagen var vi på vägarna igen...

   

Jag fotograferade utsikten, himlen var så otroligt vacker. Vädret var dock inge trevligt alls... dessto närmre Karlstad vi kom dessto mer regnade det.. :S Väl i Karlstad blev det shopping på Biltema och Bergvik. Jag köpte leginns, ett par jeans (på barnavdelningen :P) och en väst. Sedan åkte vi till Bomstad camping och hälsade på Henriks föräldrar som var ute med nya husvagnen. Vädret var ju inte toppen, men inne i husvagnen var mysfaktorn hög. Vi fikade och pratade massa och sedan tog vi bilen och for till Max. Mumsig kycklingburgare och sedan blev det hemfärd.

 

Väl hemma åkte håret upp i en slarvig knut och kläderna byttes till Henriks myskläder. Eftersom jag tog älsklingens kläder så fick han mysa ner sig i täcket istället... :P... Mys framför en film och sedan gick vi till sängs.



Idag har Henrik bortamatch och jag ska ha en heldag för mig själv. Just nu har jag ätit upp min frukost och ska strax kolla på idol som jag ff inte hunnit se..... Håll tummarna för att LFIBK vinner idag... viktig match!!!!!!



Kommentarer
Postat av: therese

hihi visst är pojkvännens myskläder bäst att mysa i :) hihi. kramis

2008-10-20 @ 10:13:38
URL: http://theresezackrisson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback