Kraschade planer...

Inget läsande, inget skrivande och inget duadua i kören. Istället har dagen varit full av småätande, värktabletter och en värmekudde på magen. Den regelbundna "en vecka i månaden pinan" föll sig just idag och smärtan var värre än vanligt. Förbaskat jobbigt. Men då vet jag ju iofs inte hur det känns när en kille är riktgt förkyld, eller hur? ;P...

Får hoppas att jag känner mig bättre imorn. Måste komma igång med skrivandet så det inte blir uppskjutet till sista sekunden.... Kan ju lätt bli så ibland.. :S

Just nu sitter jag i Nykroppa och har lånat Maddes dator. Min dator är ju som sagt trasig. Lämnade in den idag och hoppas på en snabb retur. Blir bra rastlös utan min älskade dator.

Nä jag undrar jag om jag ska ta natta. Det är allt bra slitsamt att ha sovmorgon... *tihi*...

Godnatt mina vänner!!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Haha, näe.. Vi vet ju inte hur det är när en grabb är riktigt förkyld.. Men om man ska tro vissa (nämner inga namn) så är det nog en "nära döden"-upplevelse:p



Natt natt å sov sååå gött! KRAM

2008-10-27 @ 22:10:43
URL: http://nws.blogg.se/
Postat av: Johanna

Det va bättre förr. Visst är det helt sjukt att man inte klarar sig utan datorn en dag, och inte heller mobilen. Jag är beroende av min dator =)

2008-10-27 @ 22:15:58
URL: http://thedaysofjojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback